Max Verstappen: Káromkodás nélkül nincs Forma–1
A Red Bull holland versenyzője megint Budapestre látogatott egy kis városi autózásra. A Nagy Futam előtt beszélgettünk vele.
A Red Bull holland versenyzője megint Budapestre látogatott egy kis városi autózásra. A Nagy Futam előtt beszélgettünk vele.
Energiaitalt dobott piacra a Coca-Cola, ez pedig remek alkalom volt, hogy kicsit körbenézzünk a polcokon, és elmerüljünk az energiaitalok tengerében. Beszabadultunk tehát egy boltba, és levettünk hat-hat (sima és cukormentes) energiaitalt, ezeket pedig – összesen hatan – vakon teszteltük és pontoztuk egy egytől tízig terjedő skálán. Persze, tudjuk, hogy a legtöbben nem az íze, hanem a hatása miatt fogyasztják ezeket, de azért az sem teljesen mellékes. Mi mindenesetre alaposan felpörögtünk, pedig mindegyikből csak egy kortyot ittunk. Voltak kellemetlen meglepetések is.
A kékvérű brit gyártó közel 1 milliárd forintos új sportkocsija szinte csak és kizárólag az aerodinamikai hatékonyságról és a hatalmas kanyarsebességről szól.
A kékvérű brit gyártó érkezőben lévős hiperautójának hangja leginkább a korábbi F1-es torpedók hangjához hasonlítható.
A kékvérű brit gyártó készülőben lévő sportkocsija közel 1 milliárd forintba fog kerülni.
Ilyen népes és változatos mezőny igen ritkán szokott feltűnni a gyorsulási versenyeken.
Mick Schumacher Daniel Ricciardo távozása után került fel az esélyesek listájára.
A Forma–1-ben olyan gyorsan cserélnek kereket, hogy lassítás nélkül nehéz követni, pontosan mi is történik. De vajon mi 2018 és minden idők rekordideje?
A kékvérű brit gyártó készülőben lévő sportkocsija feltöltő nélkül is bőven tudja az 1 000 lóerőt.
Ez az utolsó szezonja az ausztrálnak, a Renault bejelentette, hogy 2019-től náluk fog versenyezni.
A Red Bull holland pilótája egy igazi hungarikummal hangolódott a Magyar Nagydíj hétvégéjére.
Az olasz csapat a jelek szerint erősen bízik az ultralágy gumik mogyoródi sikerében.
Mert oda szól a szerződés. Nem vicc, tényleg ezt mondta.
Max Verstappen két nappal az Azerbajdzsáni Nagydíj és egy nehezen feldolgozható kudarc után érkezett Budapestre, hogy a Nagy Futamon járjon a szurkolók kedvében. Bocsánatkérésben már profi, de a magyarázkodásnál sokkal jobban érdekli a győzelem.
Mutatjuk az összes, eddig hivatalosan leleplezett Forma–1-es járgányt, melyek két dologban nagyon különböznek tavalyi elődeiktől.
A Williamsszel is szóba hozták, de végül az olasz istállóval állapodott meg.
Sebastian Vettel az Amerikai Nagydíj harmadik szabadedzésén pont azt a "hibát" követte el, ami miatt a legjobban mosolyog az ember: a Ferrari autójával a korábbi csapatához, a Red Bullhoz akart beállni.
A jövő évi Forma–1-es autók külcsínje egy dologban mindenképpen jelentősen el fog térni az idei modellekétől.
A hétvégi nagydíj után, még két napot ráhúz tesztelésre a Forma-1 mezőnye a Hungaroringen a nyári szünet előtt. Kicsit más a hangulat ilyenkor, kevésbé a show-é, mint inkább a munkáé a főszerep.